Watercolour Glazes


Know your medium, they say. S once told me I should practice glazes by painting each watercolour over all of them. Even ones I know don't go together. I should get about 15 m of paper, covered in 10 by 10 cm squares, depending on the number of colour's I've got. In my White Nights watercolours set, there are 33 colours, so I got to work. I decided on smaller squares, only 2 by 2cm on B1 format watercolour paper, because I wanted all 1089 of them on the same surface. It was the best exercise! I just might do the same with my Rembradts.



*

Dobro je poznati medij, s katerim delaš. S mi je nekoč položil na srce naj vadim lazure tako, da vse barve prebarvam z vsemi. Tudi tiste, ki ne gredo skupaj. Rezultat bi moral biti 15 m papirja, pokritega s kvadratki s stranico 10 cm, seveda odvisno od tega koliko barv imaš. Mojih ruskih je 33, tako da sem se lotila dela, na matematično "znanstven" način. Odločila sem se za manjše kvadratke, samo 2 × 2 cm, vse na akvarelnem papirju v formatu B1, saj sem hotela imeti vseh 1089 na eni površini. S je imel prav. Vaja je bila odlična. Čisto lahko, da bom enako naredila z Rembradtom.


Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Ne daj se, dušo

What’s In A Name 2016

Vincent van Gogh, Med žitom in nebom