Damage Control


I don't know what I've done to this piece of paper. I must have damaged the sizing somehow, although I haven't done anything differently than I normally do. So, I can either throw it away or kill the moth ... or I might do both. There's nothing to lose really, so I went at it with watercolour pencils and Artbars (water soluble wax crayons).

Too many colours make me nervous, but I knew that already.



*

Nekaj se je zgodilo s tem papirjem. Čeprav se mi zdi, da nisem nič naredila drugače, mi je verjetno uspelo poškodovati vrhnjo plast veziva. Sliko lahko vržem v smeti, lahko se izživljam nad njo, lahko pa naredim oboje, bom videla. Ni kaj izgubiti, zato sem se je lotila z akvarelnimi svinčniki in Artbar vodotopnimi voščenkami. 

Preveč barv me dela živčno, vendar to ni nič novega.

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Ne daj se, dušo

Vincent van Gogh, Med žitom in nebom

What’s In A Name 2016